torsdag 2 juni 2011

haha ååh igår var jättekul! mysigt att äntligen få komma ut med R! hamnade iaf på scoores uteservering först och tog en jägerredbull. mums! sen gick vi vidare till ankan då satte jag mig med edwina och hennes vänner,rickie satte sig med sina. sen kom en jättehärlig dansk haha så rolig, tjock och lång såg ut som en jätte, jag fattade ingenting av vad han sa typ men jag sa att om jag dricker två tre öl till och sen sätter massa gröt i halsen pratar vi nog samma språk haha va elakt, men han tog inte illa upp, han skämta säkert mkt med mig som inte jag hörde haha! vi skrattade iaf så vi skrek! sen gick vi och käka runt ett? och sen gick vi till guldapan? golden ape? haha nåt jag aldrrig sett förut och jag trodde R va mer knäpp än vanligt som sa att de va en krog, men de vare! sen åkte vi hem och la oss och sov det sista jag sa till rickie igår "älskling, går morgonpasset på p3 imorgon när de är röd dag?" sen somnade vi... idag ska jag gå ut och gå, hänga tvätt tvätta mer, städa packa och... ååh jag äälskar att packa! men nu måste jag vekligen göra nåt... liite seg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar