torsdag 2 juni 2011

goderkväll

jäävligt jobbigt att skriva med lösnaglar men jag vänjer mi väl, snygg är jag iaf ikväll!



yao alicia och anders har varit här hela dagen, vi har käkat kycking &potatissallad +thaisååås, muums jag föråt mig som vanligt ochnu skajag äta nudlar, fläskdoris ison her way. Alicia började leka med min tampongask och tog fram tamponger sen visade jag henne vad som händer om man stoppar en tampong i ett glas vatten, sen sa jag att det blirsom en tepåse och att hon skulle bjuda anders på tte, haha så sööt! sen när hon lekte runt med tepåsarna så släppte jag ut mitt hår och hon vände sig om snabbt och kollade på mig och utbrast "rockNroll!!" haha jag ser ut som ett troll när jag har mitt korta hår utsläppt! nu ska jag käka sen packa wihooo! imorrn åker vi, äntligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar