torsdag 2 juni 2011

godmorgon! jag har varit vaken sen  sex imorse och packat duschat och plockat iordning. vi åker runt halvelva? : ) igår gjorde jag bort mig så mkt när jag var på kvantum och handlade.. kvinnan framför mig hade storhandlat och när hon betalade fick hon en trisslott.
kvinnan: jaha fick jag en trisslott? (JAG HANDLADE FÖR 150)
kassörskan: ja varje gång du handlar mer än 500 kronor får du en trisslott
jag: jahaa då passar jag oxå på då! med ett stortleende för jag hade ju en 500 lapp i plånisen
jag betalar men hon lägger inte fram en trisslott till mig
jag: men jag fick ingen trisslott?
kassörskan: nej det är när man handlar för MER än 500 kronor som du får en.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va pinsamt hur kunde jag va sså dum?! jag hörde att hon sa
-om du handlar MED en femhundralapp. sen klicka ingenting vidare  i min hjärna.... ÅÅÅÅÅÅÅH jag tycker nästan det är jobbigt atttt skriva detta för de va så pinsamt hahah! så nej ingen trisslott för mig inte... hmrf........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar